90 stupňů
nácvik určené kličky, dobrá varianta s trenérem uprostřed jako pasivním obráncem pro ztížení podmínek
coerver cvičení s pas. obránci
Pasivní obránci se přesouvají k protějším kuželům tak, aby navodili pro útočníka situaci ke změně směru – důležité načasování
Útočník vede míč k volnému kuželu a dle načasování provádí změnu směru před pasivním obráncem
Útočník vede míč k volnému kuželu a dle načasování provádí změnu směru před pasivním obráncem
coerver kolečko
Hráči na povel provádějí určenou kličku a najednou přebíhají k dalšímu kuželu dle zvoleného směru otáčení
čtverec
Vedení míče0-142875
a) skrz čtverec - různé způsoby vedení nebo nácvik kliček uprostřed
b) slalom - jedna strana čtverce nebo celý čtverec
c) soutěž na rychlost okolo čtverce
d) baba okolo čtverce, na písknutí se mění směr
e) změny směru na pravý x levý kužel
a) skrz čtverec - různé způsoby vedení nebo nácvik kliček uprostřed
b) slalom - jedna strana čtverce nebo celý čtverec
c) soutěž na rychlost okolo čtverce
d) baba okolo čtverce, na písknutí se mění směr
e) změny směru na pravý x levý kužel
klasika
Cílem je provést míč skrz libovolnou branku, důraz na změny směru, motivace ke zkoušení dovednosti! Po ukončení akce každý slalom nízkou intenzitou (rozbití zástupů)
mladším přihrává trenér, starší si přihrávají sami, lze doplnit o obratnost a rychlost
mladším přihrává trenér, starší si přihrávají sami, lze doplnit o obratnost a rychlost
klička - přihrávka - převzetí
Hráč provádí kličku na kužel a po 1. ťuknutí ihned přihrává do branky – tam hráč přebírá do strany atd. – gól se počítá za bod tzn soutěživá forma
klička + přenesení hry
Klička + přenesení hry na odskakujícího hráče atd.MODIFIKACE: HRÁČI S MÍČEM VYRÁŽÍ Z OBOU STRAN!!!
klička se zakončením
Dvojice proti sobě, zakončení po kličce
Lze udělat území pro zakončení z větší dálky
Modifikace:
Soutěžně – kdo dá dřív gól (pozor, soutěží se snižuje kvalitu provedení => soutěž zařazovat až po nácviku)
Lze udělat území pro zakončení z větší dálky
Modifikace:
Soutěžně – kdo dá dřív gól (pozor, soutěží se snižuje kvalitu provedení => soutěž zařazovat až po nácviku)
klička+ZS
Klička na střední kužel s vyražením a u druhého kuželu změna směru s vyjetím a přihrávkou do odskočení
kličky - 2x1 tandem
na povel vyráží obránce kolem jedné z branek a zaujímá obranné postavení - ve stejný okamžik provádí útočník určené kličky a následuje tandemová situace 2x1 (druhý útočník obíhá hráče s míčem) - obránce po zisku střílí do jedné z minibranek
modifikace - 2. útočník začíná přihrávkou na prvního (pro starší)
modifikace - 2. útočník začíná přihrávkou na prvního (pro starší)
kličky a přihrávky s přepínáním 2
vyráží první dvojice proti sobě současně, po kličce probíhají brankou a přihrávají na určenou stranu (v ten moment vyráží první dvojice ze zbylých dvou zástupů) - druhý hráč odskakuje, říká si slovně o přihrávku a přebírá míč do ofenzivního postoje s následným vedením míče a kličkou atd.
kličky a přihrávky s přepínáním
vyráží dva hráči proti sobě (střídání zástupů) - klička - provádí protější brankou - přihrávají na levou stranu - přepínají na přihrávku z druhé strany ( !!! ) x přijímající hráč podle načasování odskakuje a říká si o přihrávku + převzetí do branky atd. – v momentě kdy hráči projedou brankou vyráží dvojice z druhých zástupů
kličky s narážečkou
současně vyráží první hráči v zástupech - provádějí kličku na určenou stranu - narážeč odskakuje na libovolnou stranu - hráč s míčem podle toho navádí míč a naráží si kolem tyče (obránce) - následuje přihrávka na odskakujícíhí hráče v zástupu
kličky+přihrávka
hráči si zvilí vzdálenost i šířku branek, úkol: provést kličku a přihrát skrz branečku, soutěžně na body!
kritická místa: klička z pohybu (dostatečný rozeběh), hlava nahoře, přesnost a razance přihrávek, různé druhy přihrávek, převzetí do pohybu
kritická místa: klička z pohybu (dostatečný rozeběh), hlava nahoře, přesnost a razance přihrávek, různé druhy přihrávek, převzetí do pohybu
kličky+změny směru
0-200025
1- určená klička na kužel, 2+3 určené změny směru, 4 klička na hráče
- nejprve určovat způsoby vedení, později nechat vlastní řešení
1- určená klička na kužel, 2+3 určené změny směru, 4 klička na hráče
- nejprve určovat způsoby vedení, později nechat vlastní řešení
kličky+ZS
Lze dva zástupy proti sobě nebo takto ve čtverci
Klička na střed – u pravého kužele změna směru – zpátky na kužel klička a vyjetí do branečkyProvádějí první hráči v zástupu najednou
Klička na střed – u pravého kužele změna směru – zpátky na kužel klička a vyjetí do branečkyProvádějí první hráči v zástupu najednou
pc převzetí + klička
uvolnění - přihraj a běž - převzatí do pohybu - klička - uvolnění - přihraj a běž atd.
přihraj a běž+převzetí+klička
A) uvolnění + převzetí + klička + přihraj a běž (po přihrávce a běhu do zástupu lze zapojit rychlý nohy nebo obratnost)
modifikace: převzetí na opačnou stranu + změna směru (viz B)
modifikace: převzetí na opačnou stranu + změna směru (viz B)
přihrávky s kličkou
027940
A vyjiždí vpřed, přihrává B a běží do protějšího zástupu - B odskakuje, dělá kličku na A určeným směrem (na obr. vpravo) - přihrává D a běží na volůné místo atd.
modifikace: B po přihrávce na D oskakuje a D si s ním může narazit (tzn. B musí bát v otevřeném postavení a odcouvávát pozadu)
A vyjiždí vpřed, přihrává B a běží do protějšího zástupu - B odskakuje, dělá kličku na A určeným směrem (na obr. vpravo) - přihrává D a běží na volůné místo atd.
modifikace: B po přihrávce na D oskakuje a D si s ním může narazit (tzn. B musí bát v otevřeném postavení a odcouvávát pozadu)
sparta
Dva hráči vedou míč proti sobě, uprostřed klička a po oběhnutí kužele přihrávka do zástupu atd.
Modifikace:
Levý hráč vede míč pouze rovně
Modifikace:
Levý hráč vede míč pouze rovně
určení kličky
Trenér určuje hráčům kličku
Po střelbě přepnutí a sprint na pozici obránce (možno s obratností)
Obránce nejprve jako statický „pokmocník“
Lze začit narážečkou s trenérem
Po střelbě přepnutí a sprint na pozici obránce (možno s obratností)
Obránce nejprve jako statický „pokmocník“
Lze začit narážečkou s trenérem
určení směru kličky
Hráč s míčem vyráží na obránce, který odcouvává a cca v polovině ukazuje rukou doleva nebo doprava – následně útočník provádí tím směrem kličku
Obránce se zařazuje do protějšího zástupu (toho, odkud vybíhal útočník)
Útočník po kličce přihrává do zástupu, přepíná do obrany a odcouvává
Obránce se zařazuje do protějšího zástupu (toho, odkud vybíhal útočník)
Útočník po kličce přihrává do zástupu, přepíná do obrany a odcouvává